News

News

Service policy

admin 2 July, 2023 503 views
Rate this post

Service policy

Service benefits / Service regulations

Criteria for no charge

    • In case of device malfunction within 1 year from the date of purchase

Criteria for charge

    • In case of failure after the warranty period of 1 year
    • In case of device damage due to user error
    • In case an outside engineer not belonging to the company has attempted to repair the functions of the product
    • In case of device failure due to power supply issues
    • In case of natural disasters (fire, earthquake, tsunami, lightning, etc.)

Service fee regulations

Service fees include travel, skills and equipment fees and are explained as follows:

  • Travel fee: charged when the company staff directly comes to the customer’s place, calculated on the corresponding travel distance
  • Equipment fee: charged when replacing faulty, misused or lost equipment
  • Service fee: incurred to pay for the professional skills used to solve technical problems, calculated on the basis of the difficulty level of repair.

Receiving and consulting service For more information, please contact hotline:

Rate this post

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Comments:

Quy trình làm việc

Quy trình làm việc

Khách hàng để lại thông tin
Khách hàng để lại thông tin
HT liên hệ tìm hiểu nhu cầu và trình bày giải pháp
HT liên hệ tìm hiểu nhu cầu và trình bày giải pháp
 Kỹ sư HT khảo sát và lên báo giá
Kỹ sư HT khảo sát và lên báo giá
Ký hợp đồng, đặt cọc và HT triển khai thi công
Ký hợp đồng, đặt cọc và HT triển khai thi công

Khách hàng điền thông tin

Quý khách vui lòng để lại thông tin cá nhân, chúng tôi sẽ liên lạc lại trong ít phút!

Banner footer
Đăng ký làm đại lý